REKLAMACIJE I POVRAT

Svi proizvodi prije slanja su pregledani i u ispravnom stanju poslani. Nakon primitka pošiljke, pregledajte proizvod i ako primijetite oštećenja nastala u transportu ili ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, obavijestite nas o tome i izvršit ćemo povrat.

Neispravan proizvod možete nam reklamirati u roku od 14 dana od dana primitka pošiljke uz valjani račun – toliki je vremenski rok pravovaljanosti reklamacije.

Kupac ima pravo vratiti proizvod u slučaju:

  • Isporuke proizvoda koji nije naručen
  • Isporuke proizvoda koji je oštećen
  • Isporuke proizvoda koji je oštećen u transportu

Proizvod koji se reklamira i šalje natrag potrebno je dobro upakirati u kartonsku ambalažu te vratiti prioritetnom preporučenom pošiljkom na adresu:

KRUNA LJUBAVI,

obrt za izradu trgovinu i usluge,

Kneza Domagoja 21, 21210 Solin

Sve proizvode radimo po vašoj NARUDŽBI i prethodnom dogovoru i pristanku, tako da u ostalim slučajevima ne vršimo povrat personaliziranog proizvoda jer sliku dobijete prije slanja i potvrdite narudžbu. Pogrešno naručenu robu s vaše strane ne zamjenjujemo.

 SLANJE PRITUŽBI

Pritužbu šaljete pismenim putem na info@krunaljubavi.hr. Rok za predaju pritužbe i reklamacije je 14 dana od dana primitka pošiljke.

NAKNADA ZA PONOVNO NARUČIVANJE

Ako zaprimimo vaš povrat robe i zaključimo da je trošak ponovne narudžbe opravdan, kontaktirati ćemo vas, ponuditi novi proizvod i mi snosimo troškove poštarine. Ako je povrat vraćene robe neopravdan (ne sviđa vam se izgled), bit ćemo primorani naplatiti vam troškove ponovnog slanja.

KRUNA LJUBAVI

Obrt za izradu, trgovinu i usluge, vl. Tomislav Živaljić

Sjedište: Kneza Domagoja 21, 21210 Solin

OIB: 27979102514

IBAN: HR3323900011101139300

+385 (0)95 859 5436